Rakas päiväkirja.
Ostin taas printtipaidan.
Tai oikeastaan. Ostin viisi.

tiistai 23. maaliskuuta 2010

Läpinäkyvä herne

Monesti kuvankauniit ihmiset näyttävät hieman tuskaisille, kuin niin suurta kauneutta olisi piinaavaa tai kivuliasta kantaa. Tänään vastaani käveli tyttö, jonka sorjien säärien päässä (siltä se näytti) keikkuivat kasvot, jotka yrittivät kovasti esittää luontevaa. Sen päätä kiersi soma karvareunuksinen huppu, mutta sen koko olemus näytti kuin se olisi haettu tarvikevarastosta kiireessä ja potkaistu lavalle ilman vuorosanoja.

Onneksi minulla ei ole tuollaisia ongelmia. Tällä hetkellä olen tulotasoni alenemisen vuoksi kieltänyt itseltäni t-paitojen ostelun, mikä masentaa yllättävästi enkä halua edes mennä lähelle kauppoja. Se on vaikeaa, kun pitää ostaa kuitenkin kaikkea esims pölypusseja ja ruokaa kuten omenoita.

EDIT: Kahdeskymmenes bloggaus. Jee, meitsi!


2 kommenttia:

nuunis kirjoitti...

mä käyn täällä joka päivä eikä vieläkään oo uutta.. luin kaikki vanhat läpi kertauksena.

vampires love you forever.

Kesäminkki kirjoitti...

olen nahjus, anteeksi. olen suunnitellut uutta postausta jo varmaan just viikon, mutten oo saanut aikaiseksi. onneksi kävit kenkimässä muhun vauhtia :)
i <3 fangs