Rakas päiväkirja.
Ostin taas printtipaidan.
Tai oikeastaan. Ostin viisi.

maanantai 1. maaliskuuta 2010

Sådant är livet

Viime keväänä, oikeastaan melkein täsmälleen vuosi sitten läksimme rva Taalasmaan kanssa Londoniumiin. Minulle se oli ensi kerta tuossa saarivaltiossa, Dahlia sen sijaan oli kokenut Brittein-kävijä ja siten mentorini, tuutorini ja pantomiimi. Ni.
Toisena päivänä hengailimme kiireettä (ehkä jossain) Covent Gardenin tienoilla, kun bongasin täysin vastustamattoman skeittikaupan - haistoin varmaan printtivibat. Löysin maailmankaikkeuden cooleimman paidan, jossa oli kuvattuna kilometrin mittaiset sääret joissa puolitangossa pikkuhousut, sekä jokin muistaakseni tiettyyn suuntaan ajatuksia johdatteleva teksti. Vaan kuinka ollakaan, kokoani ei ollut enkä liian pienessä näyttänyt luonnollisestikaan paitaankuuluvan houkuttelevalle. Juoksutin suunnattoman suloista, pinkillä kajalilla silmänsä rajannutta irokeesipäistä myyjäpoikaa pois Disturbedin keikkataltioinnin ääreltä, kiikuttamaan minulle vaihtoehtoisia paitoja - ja se kipitti, hymyssäsuin ja muutenkin täysin vastustamattomana. Päädyin ostamaan tämän ja tulin samalla tutustuneeksi koko Famous Stars and Straps -konseptiin. Jee, sanoo meitsi!


4 kommenttia:

nuunis kirjoitti...

otsikon ja paidan tekstin yhteys sai mut hohottamaan.

mäkin oisin halunnu tohon kauppaan ja nähdä sen myyjän ja kuulla tota musaa. vielä jos ois samaan aikaan voinu juoda sun kanssa skumppa ja ois ehkä ollut yksi punatukkainen strippari paikalla, niin se olisi ollut jo pala taivasta.

Kesäminkki kirjoitti...

:) mä paljastan, että yksi mun elämän maaleista on saada sut hohottamaan. se on hyvin palkitsevaa, eikä onneksi useinkaan kovin vaikeaa.

myös toisesta esittämästäni mallista olisin sangen kiinnostunut. voi joo!

nuunis kirjoitti...

mä olen kyllä kohtalaisen kova hohottamaan, ja on kiva, että se on muidenkin mielestä kivaa :)

Kesäminkki kirjoitti...

esittämästäNI. jjjjust.
mä laitoin silloin aina aikanaan deitti-ilmoituksiinkin, että nauran kernaasti, sillä ainakin mun mielestä se on viehättävä piirre. tämä ei siis ole sama asia tietenkään kuin älytön tyhjännauraminen, mikä on syytä tehdä selväksi.