Rakas päiväkirja.
Ostin taas printtipaidan.
Tai oikeastaan. Ostin viisi.

tiistai 12. lokakuuta 2010

Oooo, Kesäminkki mä oon! Oooo, villi luonteeni on!

Tämä paita on siitä hassu, että se aiheuttaa kiinnostavia lähestymisyrityksiä. Eräs ystäväni - tuolloin meillä oli Kesäminkki-tiimi, minkä vuoksi paidatkin painatettiin. Sittemmin tiimi lakkautettiin. Minä perin nimen. - oli omassaan baarissa, kun tuntemattomaksi jäänyt mieshenkilö tuli tiedustelemaan, miksi paidassa luki Pesähinkki ja mitä se oikein tarkoitti.

Minä puolestani olin kerran Kivillä, kun Sasha Ikonen seurueineen lyöttäytyi juttusillemme. Ikonen avasi pelin kertomalla olleensa teini-ikäisenä minkkitarhalla töissä. Kerroin hänelle, että kesäminkit ovat kantarotunsa edustajien tavoin puolivillejä mutta kesyyntyviä, pehmeäturkkisia mutta terävähampaisia.
Olisin saanut puhelinnumeronkin, mutten huolinut. En muista miksi.


Ei kommentteja: